
III Legal Brand Forum – захід, на якому всі учасники мали змогу дізнатися про важливі для сучасного юриста речі: маркетинг, PR та розвиток особистого бренду. Це захід, який дав можливість прокачати скіли, які неможливо отримати в університеті – залучення клієнтів, просування юридичних послуг та мистецтво самопрезентації.
Перший день III Legal Brand Forum відкрила – Ірина Горбунова – маркетолог-стратег, яка спеціалізується в питаннях стратегії створення та просування особистого бренду. Пані Ірина розповіла про специфіку особистого бренду, як він допомагає заробляти більше. Поділилась теоретичними та практичними аспектами й надала покроковий план розробки особистого бренду.
Наступним спікером була різностороння особистість – Денис Овчаров – адвокат, партнер ЮК «Legal House», з темою виступу: «Диференціюйся або помри: чому недостатньо бути просто хорошим юристом». Він розповів про свій шлях в професійній сфері: як від юридичного консультанта в маленькому місті він став успішним адвокатом, до якого звертаються з різних куточків України.
Смачні кава-брейки, цікаві інтерактиви, купа крутих подарунків, дружня атмосфера, приємне живе спілкування, робот-трансформер і незабутні враження – це все про OFFline день III Legal Brand Forum, який відбувся 20 березня у науковому парку “Синергія”.
Після відкриття форуму Анастасія Глущенко, засновниця Агенства стратегічного маркетингу Stasy Passion, провела воркшоп «Digital-лопата: інструменти та методи просування юридичних послуг». На прикладі реальних кейсів учасники заходу дізналися, які саме методи та інструменти насправді працюють.
Наступним спікером був Євген Кирбаба – тренер з публічних виступів та ефективної комунікації у сфері бізнесу, який розповів про усі аспекти самопрезентації за 20 секунд, адже саме за цей проміжок часу формується перше враження про людину. Кілька щасливчиків отримали приємний бонус від пана Євгена – індивідуальну консультацію.
Після кава-брейку, загального фото та танців з роботом-трансформером учасники мали змогу дізнатися про взаємодію адвоката та ЗМІ від Романа Чумака – адвоката, керуючого партнера АО «ЮК «Арес». Пан Роман розповів, яка користь від такої співпраці та яких помилок допускають правники під час інтерв’ю.
Продовжив захід Євген Ріяко – адвокат, керуючий партнер ЮК «Ріяко і партнери». Пан Євген висвітлив тему, яку так ретельно замовчують юристи – «Ціноутворення юридичних послуг», а також розповів, які інструменти ціноутворення слід використовувати, щоб не вийти в мінус.
Про стиль як продовження особистого бренду учасники дізналися від стиліста-дизайнера – Олени Зуб. Пані Олена розповіла як за допомогою одягу презентувати себе, показати свою унікальність та наміри. А також як викликати у клієнта потрібну емоцію, всього лише одягнувши річ певного кольору.
Останнім та надзвичайно харизматичним спікером OFFline дня був Мирослав Хмарський – співзасновник та партнер AVITAR, тренер з особистого бренду. Пан Мирослав приїхав до нас з Києва та виступив з темою “Marketing compliance та його вплив на сучасну юриспруденцію”. Завдяки йому учасники заходу дізналися як навчитися якісно продавати свої послуги на ринку.
Третій день відкрила Марія Мезенцева – НДУ, Керівниця Постійної делегації у ПАРЄ, Заступник голови Комітету, голова підкомітету з питань наближення законодавства України до законодавства ЄС Комітету ВРУ з питань інтеграції України до ЄС. Пані Марія розповіла про можливості для молоді, а саме за допомогою яких українських та міжнародних програм стажування, конкурсів можна досягти своєї мети. Замотивувала на звершення нових вершин та посіяла паростки надії у серцях учасників lll LBF.
Наступним спікером був – Афян Артем – один із засновників, керуючий партнер адвокатського об’єднання “Juscutum”. Артем з 2015 року на постійній основі входить до Топ-100 юристів України, є автором ідеї першого мобільного додатку з адвокатського захисту, радником Прем’єр-міністра України з питань діджиталізації – і це далеко не всі досягнення спікера. Артем Афян поділився з учасниками безцінним досвідом: як зберегти хорошу репутацію юридичної фірми та боротися з інформаційними атаками.
Дякуємо усім учасникам, що ви стали невід’ємною частинкою цього неймовірного заходу. Окрему подяку висловлюємо спікерам, які знайшли час і можливість поділитися своїм неоціненним досвідом та знаннями.
Найактивніші учасники отримали різноманітні подарунки від наших партнерів та приємні бонуси від спікерів. Саме тому ми дякуємо нашим партнерам: АдО «Juscutum», ЮФ «AVITAR», ЮК «RIYAKO& PARTNERS», агентство стратегічного маркетингу Stasy Passion, ЮК Legal House, ILTI– School, ЮК «Арес», Харківський державний академічний драматичний театр ім. Т. Г. Шевченка, школа англійської мови «Global English», видавництвo «Vivat», фотограф Вікторія Батюк, Lounge боулінг club, Golden Rule Law Studio. Без Вашої підтримки наш захід не був би настільки крутим.
Символом III Legal Brand Forum був робот-трансформер, який подарував нашим учасникам та організаторам купу приємних емоцій.
Трансформуйся разом з Харківським осередком Ліги студентів Асоціації правників України!