Legal Brand Forum

21-24 травня відбувся Legal Brand Forum в онлайн форматі, який організовував  Харківський осередок Ліги студентів Асоціації правників України. Саме цей захід привабив усіх, хто був зацікавлен дізнатися про усі “фокуси” юридичного піару та медіа, просування власного бренду на юридичному ринку .

 

Програма форуму була поділена на 4 тематичні блоки :

21 травня – «PR»

22 травня – «Особистий бренд»

23 травня –« Маркетинг».

24 травня – «Медіа та дизайн»

 

Розпочала захід PR ніндзя, комунікаторка Bot&Partners, кураторка курсу «PR для юристів» в Юридичній Лабораторії Віка Папарига. На воркшопі разом з Вікою  учасники створили компанію з пекла та повністю занурилися у  PR-процес,корпоративну культуру, цінності і атмосферу, внутрішню і зовнішню комунікації — усе те, без чого жодна компанія не може існувати.

Наступною спікеркою блоку «PR» стала Сидорчук Дар’я – SMM-менеджерка Асоціації правників України. Під час виступу вона розповіла про безкоштовні ресурси та сервіси, які допомагають у реалізації SMM-стратегій та поділилася  успішними кейсами.

 

22 травня блок «Особистий бренд» відкрили Євген Ріяко – адвокат, керуючий партнер ЮК “Ріяко та партнери” та Кирило Кролевецький – адвокат, керуючий партнер АО “Кролевецький та партнери”, які розповіли про тернистий шлях від студента до керуючого партнера та поділилися власним досвідом.

Далі Олег Киричук – PR-координатор юридичної фірми Asters  розповів  як потрапити на радари топових юридичних фірм і поділився  лайфхаками з побудови особистого бренду для молодих правників.

 

Підсумовували другий день заходу, разом з Євгеном  Проніним  – керуючим партнером  юридичної компанії «Пронін і партнери», лауреатом  премії “Кращий молодий юрист України” у 2015 році, президентом  “Клубу майбутніх адвокатів” Асоціації адвокатів України,засновником «Курсу юридичної майстерності» в КНУ ім. Т. Шевченка  . Євген розкрив учасникам  усі свої секрети в побудові успішного особистого бренду правника.

 

Вихідні пройшли не менш продуктивно. 23-го травня, у блоці Маркетинг, Євгеній Бессарабов – керуючий партнер консалтингової компанії PSA Consulting & Management Systems, розкрив усі секрети розподілу внутрішньої роботи між юристами у компаніях та вимірювання KPI юристів через призму маркетингової і фінансової ефективності. А чарівна Вікторія Кулакова – старша PR та Marketing менеджерка в EQUITY Law Firm, розповіла про вплив соціальних мереж на бренд молодого юриста, а саме про Marketing&Social Media.

 

Завершальним став блок Media. Анна Трішичева – редакторка “Юридичної Газети” розповіла найважливіші моменти комунікацї зі ЗМІ, також спікерка поділилася секретами формування юридичних рейтингів. І на десерт відбувся виступ Яни Собко – редакторки Loйер, яка поділилася лайфхаками написання юридичних текстів людською мовою. А одразу після виступу всі бажаючі спробували написати справжній лист до журналу з проханням опублікувати статтю, та навчилися висловлювати свої думки просто і зрозуміло.

 

Дякуємо всім спікерам Legal Brand Forum за можливість отримати цінні знання і покращити свої навички, та всім учасникам, котрі готові вдосконалюватися разом з нами!